Remélem tetszik a blogom! Jó olvasást!!

2014. március 8., szombat

9.rész

Katt
►♫♪◄
Szióka! 
A zene, amit csatoltam a kép mellé, nagyon jellemzi a mostani fejezetet! Halgassátok végig!♥♥
Ezt a rész nagyon imádtam írni. Remélem, nektek is annyira tetszik, mint nekem. 
Plusz feliratkozókkal bővült a "család". Remélem, hogy még sokan feliratkoztok! És kérlek szépen titeket, hogy sok sok komival ajándékozzatok meg. ;D
Jó olvasást!
xoxo
Virii



Kezemet tördelve néztem a színfalak mögül, hogy mi a helyzet. Elkezdték bekonferálni a versenyzőket. Testem összerezzent, mert valaki hátulról átölelt. Hátrafordultam, és a szerelmemmel találkozott szemem...

-Te mit keresel itt?-fordultam meg teljes testemmel.
-Akartalak látni.
-Oli siess, mert mindjárt titeket mondanak.-fordítottam meg szőke hercegemet, és kicsit meglöktem.

                                                                           ***

-Az utolsó továbbjutó, aki egyre közelebb van az első helyhez... A Bytheway-ordította Lilu.
A fiúk szinte sírtak az örömtől. Nagyon örültek. Viszont az Mdc-nek és Anikónak párbajozni kell.
Oli kijött hozzám, én pedig az ölébe ugrottam és megcsókoltam. 'Ügyesek voltatok'-suttogtam fülébe.
A két párbajozó elénekelték kis dalukat, és választásra került sor. És sajnos a Bytheway legjobb barátjai estek ki. Az Mdc.
Még ott voltunk egy órát, hogy autogramokat osztogassunk, interjút adjunk,  képeket csináljunk, és az AfterX-ben beszélgessünk.
Mindenki visszaindult a Corvinra, és megbeszéltük, hogy 10 perc alatt elkészülünk,és elmegyünk közösen bulizni.
-Mit vegyek fel?-kérdeztem Olitól még a lépcsőházban.
-Könnyebben megtudnám mondani, ha hozzánk költöznél.-mosolygott.
-De nem zavarnálak titeket?
-Dehogy! Holnap cuccolj át. Viszont készülj!-ment be a házukba.
Én is bementem a sajátunkba, és összepakoltam.
Felöltöztem, majd kimentem a lányokhoz, akik már csak rám vártak.
-Akkor indulhatunk!-mentem előre, és láttam, hogy már az összes versenyző (köztük az MDC is) már kint várt ránk..
-Nem fogsz megfázni így?-nézett végig rajtam, és eléggé meglepődött, hogy egy ujjatlanban leszek szakadó esőben. Én legyintettem egyet, és megfogtam kezét. tömegestől indultunk meg, és a bejárati ajtón kilépve ott állt egy limuzin.
-Ez meg hogy kerül ide?-bámultam, a hosszú fekete járgányt.
-Megkértem apámat, hogy hozasson nekünk ide egy limót, hogy elmehessünk ahova akarunk. Azt mondta akkor használhatjuk amikor akarjuk.
-Zsír.-hangzott el sokak szájából, és  megtámadtuk a kocsit. Mindenki elfoglalta a helyét, én pedig leültem Oli mellé. Mivel én még sose ültem limuzinban, ezért alaposan körülnéztem. Volt egy ital bár, ahol egy férfi és egy nő ült a pult mögött. Anikó és Ádám meg is támadták a bár pultot. Szerintem valami lesz köztük, mert az elmúlt napokban eléggé összemelegedtek. 15 perc alatt odaértünk, s mikor kiszálltunk, megpillantottam egy elég ismerős alakot.
-Szofi!-kiáltottam, és elengedtem Oli kezét, hogy megölelhessem barátnőmet.
-Kivételesen jól nézel ki-viccelődött. -Na menj vissza Olihoz!-küldött vissza hátra, és köszönt a többieknek.
-Van személyid?-suttogta nekem Oli, aki ha jól gondolom, nem hozott magával, szóval lehet hogy nem engedik őt be.
-Van, de nem hinném, hogy az enyémmel beengednek.-nevettem.
Én próbáltam ránézni a biztonsági őrre, de a nagy tömeg miatt nem jártam sikerrel, plusz nem vagyok túl magas. Oli viszont kitűnően látott mindent, szóval, ő látta, hogy ellenőrzik-e az embereket. És sajnos ellenőrizték. Egyre közelebb kerültünk a bejárathoz, s mikor meglátott engem és Olivért a biztonsági őr, rögtön rám kiáltott.
-Leila! Te vagy az? Hogy megnőttél. Fogadjunk, hogy nem emlékszel rám.-kezdett el velem beszélgetni a nagydarab ember.
-Jó estét. Nem. Nem emlékszem magára. Kéne?-szorítottam össze fogaimat.
-Hát tudod te azt nagyon jól, ki vagyok én. Nagymamád szomszédja voltam. Még anno nagyon jóban voltunk. Emlékszem, mikor még kislány voltál. Hohó. Hát mindig az ölembe ültél, és én meséltem neked.-beszélt kicsit parasztosan.
-Tényleg. Már eszembe jutott. Viszont elnézést, de nem akarom feltartani a sort.-néztem hátulra.
-Ezek mind veled vannak?-nézett rá a nagy társaságra, akikkel jöttem. -De hát ezek az X-faktorba vannak. Nem?
-De!-mondtam bólogatva, és próbáltam bejutni, de nem nagyon tudtam megszabadulni az öregtől.
Egy kicsit matatott kabátja belső zsebében, majd kihúzott egy kis karton kártyát, amire rá volt írva valami.
Átnyújtotta, majd így szólt:
-Ezt tedd el. VIP belépő neked, és a csapatodnak. Ennyivel tartozom.-veregette meg a vállam, én pedig örömmel léptem be a diszkóba. Ellenőrzés nélkül tovább jutottunk, és még VIP belépő jegyet is kaptunk, ami azt jelenti, hogy annyit ihatunk és ehetünk, amennyit csak akarunk, kaptunk 4 szobát, ahol lepihenhetünk, nincs nekünk sorban állás, és még sorolhatnám. Egy ilyen jegy nagyon drága. Mi viszont ingyen megkaptuk. Szofi örömmel ugrott a hátamra, és egy puszit nyomott az arcomra. Mindenki hálás volt nekem, főleg Olivér, hogy így bejutott.
Kábé 5 perc után, már nem találtam senkit se, csak a Bythewayt, akikkel folyton együtt voltam a bár pultnál. A fiúk gondolom elmentek a rúd táncosokat nézni.

                                                                             ***

A negyedik feles után, már kicsit égett a gyomrom, hogy nem nagyon ettem semmit, de még bírtam. Megtaláltam Szofit, akivel beszélgettem néhány percet, majd megszólalt az egyik kedvenc zenénk.

https://www.youtube.com/watch?v=cIFspx_BMN0
https://www.youtube.com/watch?v=7IPUShvY1Nc
Megragadta a kezem, és a tánc térre húzott.
Mivel én elmondhatom magamról, hogy jól táncolok, és Szofi is ugyan így van ezzel, ezért elég sokan megbámultak minket. Néhány fiú, akik szerintem már be voltak rúgva csatlakoztak hozzánk, és nagyon élvezték, hogy nézhetik a a dekoltázsunkat, és mivel az egyikük megfogta a fenekemet, ezért Oli odajött hozzám, és hosszasan megcsókolt, hogy tudassa a többiekkel, hogy már foglalt vagyok. Oli nyakát átkarolva ölébe ugortam, és folytattuk a csókolózást. Mivel engem a zene boldoggá tesz, és egyre inkább szerelmes leszek tőle, nagyon beindultam. Olivér elment a többi fiúval, mert találtak egy játék termet, amit rögtön megtámadtak. Megragadtam Szofit, és elkezdtünk újra inni. És ittunk, ittunk és ittunk.
-Tudod mire gondoltam?-mondtam kicsit szédülve.
-Mondjad.-röhögött folyamatosan Szofi a sok piától.
-Látod azt a helyes srácot?-böktem az ujjammal egy viszonylag helyes srácra.
-Ja! Ja. Jaa!!-hunyorgott a legjobb barátnőm, és elkezdett üvöltözni.
-Tudod mit? Amelyikünk hamarabb elcsábítja a pasit, az nyer. A vesztes először három felest iszik. Aztán majd a többi meglátjuk-pattantam fel a helyemről és oda mentem a sráchoz Szofival.
-Szia szépfiú-simítottam meg az arcát. Fejét felém fordította, s ajkunk szinte összeért. Már majdnem elkezdtünk csókolózni, de hirtelen felkiáltott:
-Fúj! belőled áramlik a szesz szag.-fintorgott, és ellökött magától.
-Hát ezt buktuk.-rakta a kezét vállamra Szofi.
-Akkor menjünk inni!-ordibáltam, de a zene hangosabb volt nálam.
Én most már nem pálinkát ittam, hanem átváltottam whiskeyre és borra. Hasam üres volt, csak ital töltötte meg. Megláttam a fiúkat, és rögtön integettem, hogy itt vagyunk jöjjenek ide.
-Igyunk még!-néztem hátra Olira.
-Szerintem ennyi elég lesz neked. Így is már be vagy rúgva.
-Hahahaaa. Ez jó volt. Nagyon. Nagyon jó volt!-nevetgéltem. -Akkor kérnék vodka narancsot és valamilyen jó sört.-beszéltem a pultosnak, aki megfordult és elkezdte csinálni a 'koktélomat'.
-Tessék.-mondta gúnyos nevetéssel.
Én lehúztam egy pillanat alatt mind két üdítőt. Pár perc múlva minden ismerősöm eltűnt a környékemről. Csak Ya ou maradt ott. Erősen belenéztem a szemébe. Rámosolyogtam, ő pedig csak ivott, ahogy én tettem pár perce. Én csak nézetem őt, és gondolkoztam. Testem olyan volt mintha lebénultam volna. Aztán hirtelen eszembe jutott egy számomra szuper ötlet.
-Beszélhetnénk az egyik szobában?-hajoltam oda Ya ouhoz. A magas srác bólintott, és követett engem.
A diszkónak van egy rejtett ajtaja, ami előtt egy biztonsági őr szokott állni, aki elkéri a VIP jegyet.
Felmutattam a kis kártyát, és Ya ouval egy hosszú folyosón találtuk magunkat. A folyosó tele volt újabb ajtókkal, amik a szobába vezetnek. Az ajtók piros és zöld színben pompáztak. Amely piros volt, az már foglalt szoba volt. Amelyik pedig zöld, az még szabad volt. Ha jól tudom, majdnem 200 szoba van, amiből egyet el is foglaltunk.
  Az ágyra lehuppanva elgondolkoztam. Én, Ya ou és egy ágy. Persze, hogy arra gondoltam. Oda battyogtam a félig kínai származású helyes sráchoz, és lesmároltam. Hirtelen jött neki, de nem ellenezte. Levettem kék felsőmet, és rövid nacimat. Ott álltam egy szál fehérneműben egy srác előtt. Volt egy üveg pezsgő az ágy mellett, amit fel bontottam, és beleittam. Az alkohol irányított. Mindent amit az éjszaka műveltem, nem akartam.
  Az ágyba befeküdtem, s a paplant magamra helyeztem. Ya ou befeküdt mellém, és nézett. Őt is már az alkohol irányította. Ráfeküdtem, és újra megcsókoltam.
-Leila. Ezt nem kéne csinálnunk.-suttogta.
-De.-folytattam.
-Viszont ott van Olivér aki...
-Shh-szakítottam félbe a mondani valóját.
Ya ou-ról levettem a ruhát, és kuncogva neki kezdtem a dolgoknak. Egyik kezem nyakát támasztotta, másik pedig a combját.
Fekete francia bugyimat lecsúsztatta lábaimon, és megtörtént. Megtörtént az a dolog, aminek nem kellett volna. Szégyellem magam.
Férfiassága megismerte testem belülről. Egyszerűen hihetetlenül jó érzés volt. Éjszaka+ágy+tömérdek sok alkohol+Ya ou és én+tiltott dolgot csinálunk.
Részletezném még a történteket, de azt hiszem, ez már elég privát dologgá minősül.
Kábé 45 percet töltöttünk a szobában, beszélgettünk, ittunk.
Visszatértem a diszkóba, és Szofival találkoztam. Nevetgélt Bennyvel és Olival. Beültem szerelmem ölébe, és megcsókoltam, majd folytatta tovább a sör ivást.
Szofi oda hajolt hozzám, majd a fülembe súgott valamit, amire felpattantam és vele tartottam. A bár pultok mellett volt található néhány függöny, ami mögött fotózkodni lehetett. Persze, hogy nem hagyhattuk ki.
  Pár pillanat múlva a kihalt utcán találtam magam, ahol a bulizó fiataloktól származó füst szennyezte a levegőt, és a betont pedig az eső mosta. Nem tudom, hogy mit kerestem ott,ráadásul  egy szál vékony felsőben és sorban. Sírtam. Ordibáltam. Egy sörös üveg volt a kezemben, s toporzékoltam. Üvöltöztem mindenkivel, a legjobb barátnőmmel, a barátommal. Az eső lemosta sminkem, és ruháim átáztak. Hajam darabokban állt.
-Békén hagynátok? -ordítoztam, és már mindenki minket figyelt.
-Nem! Mert ittál. Nem maradhatsz egyedül. Még bajod esik, vagy valami hülyeséget csinálsz. -közeledett Oli majd megragadta a karomat. Próbáltam kiszabadulni izmos karjai közül, de a fáradság nyert. Oli érezte, hogy már nem rángatózom, és elengedett.
- Gyere be mert megfázol.- simította végig a nedves karomat Szofi, és hirtelen összeestem. Lezuhantam a földre...

3 megjegyzés:

  1. Jó lett:) Gyorsan kövit!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Először is nagyon de nagyon fantasztikus ez a blogod!!! Bele szeretettel <3 :3 imádom ma kezdtem olvasó 20:30-kor és hát végre egy Byethewayes blogot találtam amit már egy ideje kerestem szóval megmentetted az életem ha lehet így mondani bár tudom hülyén hangzik de hát ez van... De most egy csalódásom lett... Leilára nagyon haragszom... Igaz részeg volt de akkor is ez nagyon nem ér... :( erre még nagyon kiváncsi leszek szóval hozd a kövit gyorsan :)) Amugy szerintem ezzel a bloggal nagyon nagy sikert fogsz aratni <3 IMÁDOM EZT A BLOGOT!!!!!!!!!!! <3333333333333 KÖVIIIIIIIIIIIIIIIIT (most tudom lehet azt kérded magadban hogy mi van ezzel az emberrel?) xD. De nagyon jó akkor is! :3 <3
    Üdv: Kistigris :3

    VálaszTörlés